sha !

haha inte bloggat idag , har inte haft tid. imorse vakna jag upp o fixa mig o sen möta upp mikaela och dra till skolan ! sen direkt efter skolan hem  till jossan och får reda på att vi ska till hennes pappas jobb o jobba HAHAH! lå in 140 paket , det tog skit lång tid och vi bli inte ens klara så vi ska dit på torsdag igen ! haha vi får pengar för de , skulle aldrig gjort det annars!:) haha o nej , han e chef för ett byggföretag och inte slå in paket hela dagarna , det va julklappar till kunder , haha aja iaf nu lyssnar jag på musik och ska dra upp o lägga mig snart ! haha kände att det  här blev ett ovanligt långt inlägg , och jag lovar att jag ska blogga mer ! fast på fredag får vi jullov och då ska jag bara vara med kompisar o ta det lungt , så kommer nog inte blogga mer än 2-4 inlägg om dan ! aja jag kommer blogga mer ikväll !
puss/filippa♥



hihi bild från sommras på mig o jossan
http://publishme.se/1907021/images/120796549/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0