baby don´t go ! we miss you , love you so much!


det går inte att förklara bilden med ord....... KÄRLEK KALLAS DET . jag menar alla vet att mikaela ska åka och mikaela o jag e ju bästavänner so fuck off! jag kommer sakna henne så j*vla mycket . det kommer va tomt utan henne, utan hennes skratt (& jag menar det , det vill ni inte hör xdxdxdxd skoja) utan hennes näsa upp i vädret utan den tjej som jag alltid möter på morgonen innan jag ska till skolan , asså vem e man utan denna tjej? nu har jag bara emma , juia & jossan ? haha men en person saknas ju......... fyfan alla våra minnen, alla våra stunder , alla våra dar , shiit jag svär vi va i drömlandet.HAHA omg du ska bara va borta i en månad tänker alla !?!? men för mig och emma är du borta i 1 år. utan fem , ........ åk inte ! vi älskar dig mikaela , glöm aldrigt det . JAG ÄLSKAR DIG , DET GÖR JAG VERKLIGEN. GÅR INTE ATT BESKRIVA MED ORD!
http://publishme.se/1907021/images/120796549/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0