hiss/diss



*paradise hotel ! haha kanske låter konstigt , men jag älskar verkligen det pogramet ! haha har sett varenda avsnitt och jag tycker att lin&erik ska vinna ! vad tkr ni sötnosar?:)



*bästavänner/bästavän
det är så sjukt bra och kul att ha en eller flera bästavänner , nån man alltid har kul med , nån man känner riktigt bra, nån man kan  säga allt till , nån man litar på ! haha ja alla dom här sakerna är verkligen en hiss ! jag menar vem skulle jag va utan mina bästavänner ? vem skulle jag va utan mikaela , emma , jossan , julia? dom vännerna står mig närmast och jag kanske umgås mest med  emma,mikaela & jossan ! haha men du ska veta julia att jag älskar dig ändå:)
tack för att ni finns !


*falska personer! jag hatar falska personer så mycket så det inte ens finns ord! idag ex. fick jag reda på att en tjej i min klass hade sagt till att det var en utav mina bästavänner hade typ kastat clementin i hennes face osv. när hon inte ens va med , HAHA! blev verkligen skitarg , kan inte kontrollera mig i såna situationer HAHAHAHAHAH! 

puss/filippa♥
http://publishme.se/1907021/images/120796549/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0